Momentul Zero

|


Astazi incerc sa imi reliefez intr-o anumita masura spiritul critic si am vad ce reusesc. Mi s-a zis ca perspectiva si modul in care vad lucrurile este complicat si evit sa folosesc cuvinte simple pentru a exprima lucruri mari.Hmm, imi place sa ajung sa am indrumatori dar ca sa lamuresc cat de putin perspectiva noastra de romani, originala cei drept.Toti vrem sa fim in pas cu moda, sa facem ce fac si altii dar e greu sa ne pastram personalitatea. Sincer nu-s genu de om care sa vina sa cerseasca aplauze de la orice zdreanta, intr-o lume care e doar gri, imaginea de zi cu zi. Vine vorba de romani, vine vorba de tigani, dar simplu vine vorba de o rasa care alearga dupa bani, e 2009 in p*** mea si inca in Romania se mananca ciorba in plic... Adevarul doare cei drept sau poate jingi dar sunt un nationalist pana in maduva oaselor si prefer sa vad lumea asa cum este...Sa citez un prieten ,,Romania e pe reverse''.
Am vrut doar sa lamuresc perspectiva asta a noastra de romani amestecati in castron cu toate speciile posibile , vrem sa vedem totul de mai sus ,avem aspiratii,suntem filosofi , toti vrem sa scriem carti precum Kant...mai puneti si pauza. Ramaneti asa cum va place si va simtiti bine, sfatul meu. Sper ca am spus cat de cat lucrurilor pe nume, si repet raman un nationalist pur sange. Raman cu ale mele idei si cuvinete complicate si las pe altii sa arunce vorbe simple la intamplare, prefer sa pictez un amalgam de cuvinte cursive. Zambet zbatut intre naiv si cinic, asa ne cam regasim...
Acum va las ca iar v-am plictisit . Incepand de astazi imi iau concediu oficial, ne auzim peste 5 zile, sper cu vesti bune si postari noi . Acum spun STOP:)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu